Skupine “Rabački delfini” i “Bubamare” obilježile su “Outdoor classroom day” raznim aktivnostima na otvorenom prostoru, koristeći metode Flow Learninga.
U skupini “Rabački delfini ” tema je bila “Fauna Učke” s naglaskom na ptice, budući da je to trenutni predmet interesa u skupini. Provedene aktivnosti bile su oponašanje kretanja životinja sa Učke, pogađanje životinja prema njihovim karakteristikama (zagonetke – igra nos), traženje, imenovanje i prebrojavanje ptica uočenih pored šumske staze (fotografije ptica koje obitavaju na Učki), prepoznavanje ptica pomoću digitalne aplikacije Merlin koja prepoznaje ptice prema zvuku, te izrada gnijezda koristeći prirodne materijale. Aktivnosti su završile refleksijom – Što si danas novo naučio?
Djeca iz skupine “Bubamare” uključila su se u igre s kretanjem prateći upute odgajatelja: “Trči kao pas”, “Leti kao bubamara” (poticanje entuzijazma), zatim su odgovarali na razne zagonetke u krugu (usmjeravanje pažnje- fokus). Provedene su igre prirodnim materijalima, igre traženja, igre prepoznavanje količine i broja, pridruživanje, oduzimanje, poredaj po veličini. Nakon navedenih aktivnosti uslijedila je refleksija- Što ti se danas najviše svidjelo?
Djeca su pokazala veliki interes za sve ponuđene aktivnosti. Odgojiteljice skupina “Rabački delfini” i “Bubamare” imale su priliku upoznati se s metodom Flow Learning na Erasmus + mobilnisti Job shadowinga u školi u prirodi u gradu Enkopingu , Švedska, u okviru KA1 projekta ” Vrtić u kojem su sretni i djeca i odrasli”.