Održana edukacija o projektnom učenju

Pedagoginja Ljiljana Krušelj i odgojiteljica Rea Radin jučer su održale edukaciju na temu “Projektno učenje” na kojoj su prisustvovali intrinzično motivirani odgojitelji, logopedinja i ravnateljica.

Svjesni smo kako su tradicionalni oblici rada sve manje zastupljeniji u radu, a suvremeni oblici, poput rada na projektu, sve više dobivaju na važnosti. Projekt, kao suvremeni oblik rada, omogućuje djeci da istražuju onu tematiku koja u njima budi najveći interes. Djeca se u projekt uključuju prema vlastitim željama i afinitetima, a u njemu su aktivni koliko traje i njihova motivacija. Dakle, projekt nema određenu vremensku strukturu, što znači da postoje projekti koji mogu trajati tjedan ili dva pa sve do nekoliko mjeseci, a poneki čak i godinu.

Osim o motiviranosti djece, projekt uvelike ovisi i o odgojitelju, čija se uloga pojavom suvremene paradigme uvelike promijenila. Odgojitelj prestaje izravno poučavati djecu, ali nastoji djeci omogućiti sredstva i nuditi one poticaje koji će podupirati njihov trenutačni interes. Upravo dokumentacija koju odgojitelji svakoga dana vode pomaže im u otkrivanju interesa pojedinca ili skupine.

Edukacija je tek uvod u planiranu Zajednicu učenja koja se planira realizirati u narednom periodu.