Prezentacija primjera dobre prakse predstavlja priliku da odgojiteljice međusobno podijele s kolegicama svoje uspješne projekte i aktivnosti kojima su unaprijedile odgojno-obrazovnu praksu. U trajanju od tri sata prikazano je ukupno šest projekata.
Odgojiteljice Jasna Honović Peruško i Mihaela Beljan prikazale su kako su unaprijedile vještine i spoznaje djece tijekom pedagoške godine u jasličkoj skupini „Lavići“ i to sklopovima aktivnosti vezane uz pokret i sezomotoriku kroz igru. Nastojale su raznim aktivnostima i ponudom poticaja unaprijediti taktilnu, vizualnu, slušnu percepciju, osjetljivost na mirise i okuse, te percepciju orijentacije u prostoru.
Kulturološke, povijesne i tradicijske dimenzije dotaknula su se slijedeća dva prezentirana projekta.
Projekt „Cagodar“ njeguje labinjonsku cakavicu i provode ga odgojiteljice Danijela Dobrić i Lana Glavičić u PO Vinež u odgojnoj skupini „Leptirići“.
„Vinova loza i suhozidi“ naslov je projekta koji se u okviru Projekta implementacije zavičajnosti u predškolske ustanove IŽ provodi ove pedagoške godine u PO Vrećari u dvije odgojne skupine. Tea Miletić Jurada, Roberta Pulić, Andrea Bastijanić i Virna Čekada kao odgojiteljice u odgojnim skupinama „Zebrice“ i „Bombončići“ prezentirale su oživotvorene materijalne baštine dječjim rukama.
Cilj njegovanja međugeneracijske povezanosti prezentirale su odgojiteljice Ivana Nikić i Sabina Tutiš Tubaković kroz projekt „Moja baka“ koji je potaknut sudjelovanjem u međunarodnom projektu „Naša mala knjižnica“.
Osluškivanje dječjih interesa primarno je u predškolskom odgojno-obrazovnom radu. Odgojiteljice Rea Radin i Monika Zulijani prezentirale su niz sklopova aktivnosti koje su se odvijale u odgojnoj skupini „Rika“ i koje su obilovale STEAM aktivnostima, pokretom i poštivanjem dječjih individualnosti i različitosti.
Umjetnost, vrijeme, matematiku, kazalište i digitalne medije s naglaskom na STEAM pristupu tijekom pedagoške godine ujedinjavale su u odgojno-obrazovnom radu odgojiteljice Ana Klobas i Matea Ferboković u odgojnoj skupini „Ribice“ te prezentirale pod naslovom „Budi ono što jesi – budi svoj“.
Refleksija na sve prikazane aktivnosti od strane prisutnih odgojiteljica i stručnog tima bila je veoma pozitivna uz poticaj na buduće dijeljenje pozitivnih iskustava iz neposrednog rada s predškolskom djecom.