Skip to main content

Unapređenje kulture ustanove 2

Održana je edukacija/radionica “Unapređenje kulture ustanove 2”, kao nastavak prošlogodišnje istoimene radionice čija je glavna komponenta predstavljala zajedničku kreaciju strategije i njezinih specifičnih ciljeva u svrhu isticanja i daljnjeg stvaranja pozitivnih promjena unutar ustanove. Ovogodišnji nastavak edukacije/radionice podrazumijevao je rješavanje odabranih problemskih situacija u svrhu održavanja i kontinuiranog stvaranja kvalitetne i pozitivne kulture ustanove.

Dobra međusobna suradnja te zajedničko ostvarivanje ciljeva u čijem procesu sudjeluju svi djelatnici, temelj je uspjeha. Kako bi bili što uspješniji važno je usvojiti načine pristupanja  problemskim situacijama ili izazovima s kojima se susrećemo.

Kroz radionicu pod nazivom “Problem solving and decision making”, provedenu od strane ravnateljice Ivane Škopac, sudionici su imali prilike upoznati i koristiti se raznim metodama i tehnikama u svrhu rješavanja problemskih situacija.

Pristupilo se Kreativnom rješavanju problema u svrhu pronalaženja jedinstvenih i inovativnih rješenja “izvan okvira” te koji u svojoj primjeni uključuje kombinaciju raznih metoda i tehnika. Sudionici su se koristili metodom upitnika, 5 x zašto tehnikom, tehnikom paralelnog mišljenja šest šešira, brainstorming metodom te metodom osmišljavanja rješenja, a sve u svrhu kako bi se uključila kombinacija drugačijeg razmišljanja, shvaćanja što je najbolje te gledanja na stvari iz različitih kutova i iskorištavanja novih prilika i ideja.

Vrlo je važno znati prepoznati ključne aspekata problema te ispravno promišljati o mogućim načinima njihovog rješavanja i procijeniti koji je zapravo najbolji način, što su sudionici kroz radionicu i imali prilike prepoznati te su kroz odabrani Case study došli do rješenja koje je podrazumijevalo kako je rad na osobnom rastu i razvoju svakog pojedinca ključan za rješenje njihove zadane problemske situacije.

Ravnateljica je provedbom ove edukacije/radionice prenijela znanja odgojiteljima i sustručnjacima koja je usvojila u mjesecu srpnju u Palermu, prilikom prisustvovanja Erasmus mobilnosti na navedenu temu te implementirala kroz sadržaje koji predstavljaju trenutne potrebe ustanove.