Tijekom mjeseca ožujka provedene su edukacije roditelja na temu „Spremnost djeteta za školu“. Četiri ciklusa edukativnih roditeljskih sastanaka vodila je mr.sc. Ljiljana Krušelj, stručni suradnik pedagog mentor Dječjeg vrtića “Pjerina Verbanac” Labin, koja je u školu ispratila 37 generacija predškolaca.
Uključilo se čak 110 roditelja iz dvanaest odgojnih skupina pa možemo zaključiti kako navedeni odaziv svjedoči o interesu roditelja za „male – velike stvari“, koje omogućuju njihovoj djeci da spremno zakorače u svijet novih obaveza i odgovornosti.
Istaknuta je odgovornost i značaj roditeljske uloge u razvoju dječjih znanja, vještina i sposobnosti od trenutka rođenja djeteta jer potrebno je dijete pripremati za život, a tada je spremno i za školu.
Upoznali su se s potrebnim stupnjem fizičke, intelektualne, socijalno-emocionalne i motivacijske spremnosti djeteta i važnosti aktivnosti koje se svakodnevno provode u dječjem vrtiću u razvoju istih.
Dječji vrtić je „generalna proba“ zavirivanja u veliki svijet izvan obitelji, vježbanje samostalnosti, odgovornosti i ispunjavanja obaveza.
Djeca se boravkom u vrtiću upoznaju s razvojno primjerenim sadržajima i zbivanjima iz neposredne okoline. Također, vrlo je važan u pripremi djece za školu jer se kroz igru kao metodu naglašava aktivnost djece (jačanje iskustva i samoinicijative) i interakcija djece i odraslih, uključuje razvoj socijalnih vještina i vještina emocionalne regulacije, posvećuje djeci individualno poštujući razlike među djecom, neposredno poučava uz naglasak na razumijevanju te djeluje u ugodnoj atmosferi i odnosima s odraslima i vršnjacima – vrtić je njihova druga kuća.
Potrebno je zapamtiti, koliko god neobično zvučalo, da je igra najbolja priprema za školu.